19 Nisan 2013 Cuma

EuRo TruCk SimulatoR 2 SeriaL – Cd key


EuRo TruCk SimulatoR 2 SeriaL – Cd key Etkinleştirme

Euro truck simulator 2 oyununu hala demo olarak oynuyorsanız işte size oyunu full yapma fırsatı.
Arkadaşlar oyun içinde sizden serial istiyorsa bu konumuzu dikkatlice takip etmenizi tavsiye ediyorum.

Zira euro truck simulator 2 serial arayan birçok kişi bulunmaktadır.Çoğu arkadaşımız bir türlü etkinleştirmeyi yapamamaktadır.
Bunun için sizlere yardımcı olmak adına bu konuyu açıyorum.Öncelikle Size vereceğimseriallerden bazıları yoğun kullanımdan dolayı tükenmiş olabilir.
O yüzden verdiğim seriallerin hepsini teker teker deneyin ki çalışanını bulun. Hangisi çalışıyorsa yorum bırakarak belirtin ki diğer arkadaşlarımız da faydalansınlar.
Euro truck simulator 2 serial etkinleştirme için 4 tane kod buldum. Sanırım 3. ve 4. sorunsuz çalışıyor.
Çalışmayan konuları zaten sitemizde yayınlamıyorum.Eğer ki hiçbiri çalıştırmaz ise muhtemelen oyunu güncellediniz.
Bu yüzden oyunu silip Euro truck simulator 2 1.1.1 i indirmenizi tavsiye ediyorum. Çünkü sorunsuz çalışıyor.
Oyun benim bilgisayarımda da yüklü ve 1.1.1 patch da hiçbir sorun yaşamadan etkinleştirmeyi gerçekleştirdim.
Neyse aşağıdan kodları alıp deneyin. Yorum kısmından bizlere ulaşabilirsiniz iyi oyunlar.

Euro truck simulator 2 Serial

1- 3342J-DYJF0-XEA3K-5J0YS-40UFY
2- THWYR-Y553Q-71V7H-L8KLL-4KFXE
3- 7KWDE-K9MV0-KFM10-ACJ2Q-HY9KZ
4- HKR19-MLUDU-2KC0X-QU17Y-DP65W

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder